RKS Radomsko

Forum kibiców
Obecny czas: Niedziela, 28 Kwi 2024, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czwartek, 3 Sie 2006, 09:16 
Offline
******
******

Rejestracja: Środa, 13 Paź 2004, 18:35
Posty: 2746
Miejscowość: z Tysiąclecia
Zagrać normalnie

Wielu starszych od ciebie zawodników w dalszym ciągu gra zawodowo w piłkę. Kiedy przestałeś grać?
- Nie gram od trzech lat, ale cały czas bawię się w piłkę. Założyłem rodzinę, miałem za dużo obowiązków, gdyż cały czas pracuję również jako nauczyciel w "Mechaniku", zabrakło mi motywacji i postanowiłem przestać grać zawodowo.
Jako trener II klasy trenerskiej piłki nożnej możesz prowadzić zespoły w których ligach?
- Mogę trenować drużyny w IV i III lidze. Do czerwca można było również prowadzić zespoły w II lidze.
Kiedy rozpocząłeś pracę trenerską?
- Od 1999 roku prowadziłem różne zespoły młodzieżowe w RKS Radomsko. W sezonie 2002/2003 z seniorami rezerw RKS wywalczyłem awans do IV ligi. W ubiegłym sezonie prowadziłem zespół juniorów starszych UKS Mechanik Radomsko. W klasie wojewódzkiej zajęliśmy 5. miejsce.
Kto, według ciebie, będzie zaliczał się do faworytów w naszej grupie IV ligi?
- Na pewno Włókniarz Konstantynów Łódzki, Omega Kleszczów. Zacznie się sezon, boisko wszystko zweryfikuje i być może jeszcze wyskoczą dwie, trzy drużyny, które będą liczyć się w walce o czołowe lokaty.
W kadrze RKS nie ma głośnych nazwisk. Zaledwie dwóch piłkarzy, z czego jeden jest bramkarzem, urodziło się w latach siedemdziesiątych. O co wy będziecie walczyć?
- W tym momencie musimy walczyć o bezpieczne utrzymanie. Naprawdę mamy młody zespół. Średnia zespołu wynosi zaledwie 22 lata.
Na których piłkarzy najbardziej liczysz? Kto ma decydować o obliczu drużyny?